15 februari

Idag har det varit en asnice dag :D Först drog alla tjejer i klassen till ungdomsmottagningen, vi snackade om sex osv, men det var ganska ointressant eftersom jag redan varit där o hört precis samma saker, menmen.. Sen käkade jag och Malin på subway, tjooockis, sen mötte jag upp Maria, Lisa och Michaela, vi knallade runt lite i centrum sen mötte jag även på Totte! :D Sen drog vi till scandic ;) Var faktiskt ganska chill där, vi fick göra vårat eget lipsyl, och sen testade vi deras gym, hade yoga och pratade med en tant som heter Maya, hon trodde jag och Lisa gick på ishockey, det var faktiskt ganska roligt, hon trodde Lisa åkte konståkning på våra matcher men ishockey skridskor, hon var lite efterbliven.. Och hon trodde verkligen på det. Hon sa att hon skulle komma till våran "match" på söndag. Kul att jag inte går på hockey.. hihi. Men sen vid typ halv 4 slutade vi, då tog jag bussen till station och mötte bebisen Elin :D Vi har lagat mat och haft det skoj :) och hon har suttit med min ridhjälm på huvudet och låtit som ett cp -.- inte alls jobbigt, nejnej.. men hon är endå best som en hest (ridhjälm) Aja.. Dehär börjar bli ganska långt :)
pussen ♥
Michaela, Jag, Maria och Lisa på gymmet ;)


Lisa, efterblivna Maya, Michaela och Maria


Chill vid poolen med Michaela :D


Jag och Michaela


Fika, jävla tjockis Michaela :D


Maria och Lisa

Det finns mera bilder på facebook, för er som inte har mig så heter jag Mikaela Eiksson, nähe? haha.. Nej men orkar inte skriva mera nu. Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin Fjellberg

HIHIHIIHHI!!!Den va feting tuff ju (a)

2011-02-15 @ 21:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0