11 december

Det ska inte bara vara depp inlägg.. Jag kommer typ inte ihåg vad jag gjort som vanligt :) I torsdags var jag, Robin och Sara med om en bilolycka, inte så stor som tur var.. Men det blev att åka till in karolinska, jag och Sara chillade där med nackkrage och massor av roliga folk haha, en alkis som kallade allt och alla för horor.. Snygg! Kom därifrån vid ungefär 2 på natten, i fredags var jag hemma från skolan och var bara hemma och tog det lugnt, huvudet gjorde ont som satana.. Så jag vilade bara, igår var jag på lucia cruising med Robin, Chrillpan, Sara och Krippa, det var kul som fan :D Sen åkte vi hem till Robin, alla förutom Chrillpan. Drack där och chillade lite, sen sov vi där och imorse åkte jag hem till mig med Sara, vi sov och sen blev allt knas..
pussen ♥
Ligga? Hhahaha, asgammal bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0