-

Tänk alla gånger som jag bara suttit och tänkt på dig.. Tanken som gör så jävla ont, att det aldrig kommer att bli vi.. Men ändå så slutar jag inte drömma, och jag slutar inte att hoppas. Sitter ensam som vanligt, hur kunde du försvinna? Fäller en tår och glor in i en jävla vägg.. Hur kunde du bara vända ryggen till och gå? Du såg mig vänta där, ville du få mig att gråta eller bara bevisa för mig att du aldrig kommer att finnas här? Du kunde bara sagt som det var innan du sårade mig. Långa minuter tickar och minuter som går, ska det vara så jävla svårt.. Alla gånger jag har drömt om dig och våran framtid, men drömmen krossas och jag blir ensam föralltid. Jag vill inte vara kvar när du har tagit allt jag har, jag måste släppa taget för att jag orkar inte mer. Olycklig kärlek är det värsta som finns, jag vill att du lyssnar på mig och säger vad du tycker, men hur mycket du än skiter i mig så tycker jag om dig otroligt mycket. Men om du skiter i att svara så stannar jag kvar här, så blir dethär slutet på våran saga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0