8 augusti

Jag har haft sjukt underbara dagar! I fredags så mötte jag upp Polski och Mikaela, Polski drog och jag och Mickis mötte Marcus och Lillis, sen kom Martin och hämtade oss, vi åkte till ett slott och chillade, sen tog vi tåget hem, orkar inte massa detaljer och skit :D I torsdags så var Micke, jag, Jocke, Mickis, Lillis och Marcus inne i stan om jag minns rätt, och på natten till fredagen så kom det en sötpojke hit :blush:. I lördags så var alla gamla vanliga inne på cruising inne i stan, jag och Sara drog och letade killar, och jag fick en ros hihi :blush:. Men sen så åkte alla hem och jag kom hem runt 3. Igår kom min Elin hem från hudiksvall så jag träffade henne och hon sov hos mig, vi dansade dansmatta, spelade buzz, sen gick vi ut och mötte en gulleplutt, men nu ska jag duscha och käka sen möta Sanna och kanske Elin :)

pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0