25 augusti

Idag har jag varit i skuuuulan, det var ganska jobbigt.. Gick till trädgårdsvägen för att kolla på lägenheterna, kul.. Så skrev jag en uppsats om skiten. Men nu jävlar ska jag klara dethär! :D Fick sluta vid 2 också för att min grupp hade ingen NO, askööönt. Direkt efter skolan åkte jag hem till mamma och duschade, hon hade även städat mitt rum, sööööt! Sen mötte jag Ellen vid centrum. Hon köpte en tröja sen gick vi runt lite och hade springtävling inne på stadium hahaha, men hon ville inte springa igen för att jag fuskade, ooops! Nödvändig information, men tänkte om ni ville veta liksom :) Men sen kom 2 kompisar till mig och hämtade upp oss vid centrum och sen skjutsade dom hem oss, vi chillade på min balkong tills vi blev för uttråkade så vi bestämde oss för att ta en cykeltur till donken haha.. Ganska dum idé.. Det började med att det inte fanns någon luft i däcken, så Ellen pumpade som fan men det kom aldrig luft i däcket och hon hade typ pumpat i en kvart, dumma som fan.. Det var hål i pump slangen så jag fick hålla för hålen när hon pumpade gick på en sekund, slösat bort 15 minuter av våra liv, men sen cyklade jag till donken med Ellen bak på pakethållaren, jobbigt som fan var det.. Men det var värt det :D Sen cyklade vi tillbaka och sen chillade vi ännu mer på min balkong och sen kom pappa hem och skjutsade hem Ellen och sen åkte jag och han och handlade plåster, brännsår på skinkan.. Skönt! Nu börjar dehär bli en bibel men det skiter jag i, lääängtar till nästa vecka.. Får en Ipad av skolan och en soffa av mamma till mitt rum :D Och i helgen kanske jag ska till almunge och på söndag ska jag hämta min efterlängtade syster på arlanda, wiiiie!
pussen ♥
Den blir miiiin snart!

Kommentarer
Postat av: Nils

RökarN.blogg.se

2011-08-25 @ 22:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0