21 augusti

Shit, det var ett tag sen jag uppdaterade.. Men det har varit fullt upp :) Igår var jag på the voice, åkte in till stan med Mattias, Marcus, Ellen, Malin och Asya. Jag träffade lite vänner från min klass där också, superkul! :D Sen träffade jag min älskling Rebecca som jag inte sett på hundra år, älskar dig bebo! Sen kom Micke, Mikaela, Sanna och Nelly. Vi knallade runt bara och hade det superkul :D På tåget påväg hem så mötte vi Hanna :D Så jag fick sällskap hem (vi bor grannar) ;) Och jag kom hem vid typ halv 3.. Och då kom pappa och hämtade mig hos mamma och sen åkte vi och lämnade Veronica på arlanda som åkt till Alanya. Kommer sakna dig! Även fast du kan vara världens jobbigaste syster ibland.. :) Kommer inte ihåg vad jag gjort dom andra dagarna hehe. Varit i skärgården.. Det var ganska mysigt, komma bort från allting :) Och imorgon börjar skolan, kuuuuul! Men det ska bli skönt o komma in i rutinerna igen :)
pussen ♥
Langa soooool

Kommentarer
Postat av: Matte

fett skönt :)

2011-08-30 @ 19:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0