12 augusti

Nu sitter jag hos Lillis med Matte, Sara och Marcus, vi chillar gaaaaalet, Lillis står och dansar... Men nu orkar inte jag skriva mera, nu kommer någon som vill skriva av sig lite! Nu börjar de hela.. Shooo... De va en gång ojojojoj jag låvar den gången va sandad?? Men nu kommer vi till de hela.........! De va så här idag satt jag hemma hos en polare och bara chilla. Sen typ lacka han ur och jag fatta inte så mkt av denn storry.. men han gick och la sig iaf......! nu kommer jag till saken tfäffa några andra poilare och dom va typ CHILL säger bara 2 sakier mee like =) Godnatt och trevlig kväll på er drick inte för mkt. och ha de fint pus puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0