22 april

Jätte dålig uppdatering jag vet.. Men jag har en anledning och det är för att det har varit påsklov ;) Jag kan göra en kort sammanfattning av allt jag har gjort. Jag har varit med världens bästa Elin, vi har varit på ungdomsmottagningen och massor av andra saker, världens bästa tjej! Sen har jag festat liiite :) Jag har faktiskt gjort grejer hela påsklovet så det var väldigt lyckat. Men jag gjorde inte en sak, och det var att plugga.. Men jag är en sån person som hatar att bli tvingad till saker, om mamma tex tjatar på att jag ska plugga så känns det bara jobbigt att göra det, jag kan få lust att plugga, och det händer faktiskt ganska ofta, när man inte har något att göra. Men jag har 2 veckors prao så jag ska nog kunna klämma in lite plugg :) Nu är jag hos pappa och Veronica ligger och sover, social brud! Men pappa kommer hem snart med sin flickvän, imorgon ska jag, min syster och pappa till hans brud och käka påsmiddag med hennes dotter och henne dotters pojkvän, jag hatar påskmat och julmat, det är så äckligt. När det ligger massa korv och skit på bordet och ser alla käka tills dom är påväg o spricka. Usch! På söndag kommer min farbror och mina kusiner, blir nog mys! Juste! Igår när jag och mamma var på ica så hämtade hon ut ett paket, och det var tydligen till mig, gulligt! Och i låg det en onepiece med mitt smeknamn skrivet på fickan, ååååh vad glad jag blev, älskar min mamma och min storasyster! Men nu ska jag sluta skriva så att det inte blir en bibel :) Och bilder finns på facebook :) Mikaela Eriksson!
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0