13 april

Fan vad jag är trött på skolan.. Och jag har liksom ett år kvar, woho! Men det var rätt lugnt i skolan idag, gjorde klart mina mjukisar på syslöjden, dom blev lite för långa så det får jag fixa efter påsklovet och praoen :) Och det snyggaste är att det står Mikaela på rumpan ;) Imorgon har jag möte klockan 8 på morgonen, ännu bättre.. Fy vad jag klagar :) Men sånt är livet, som ni ser så har jag ny design, tack Jessica! :) Vad tycks? Och idag fick jag något städ ryck som jag inte får så ofta, så jag städade mitt rum hemma hos pappa, och det var inte så lätt som jag trodde... Tog ungefär 3 timmar. Och det låg kläder överallt och saker överallt, och då menar jag överallt! Men nu är det rent och fräsht, och jag hittade en tröja under min säng som jag har letat efter i hundra år, men där låg den och har gjort det i ett år, mysigt! Sen städade jag Brunos bur, duktig chey! Men nu är det godis och bigbrother som gäller ;)
pussen ♥
Min fullt normala storasyter! Nu kommer hon döda mig, men det skiter jag i :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0