12 april

Tycker det är fett onödigt att blogga när man inte gör något annat än att sova och gå i skolan.. Kanske träffar kompisar då och då, men jag gör det för min egen skull för att kunna läsa tillbaka sen och kanske lite för eran skull också för att få läsa om mitt "intressanta" liv :) Idag i skolan var det sjukt.. På idrotten så hade jag brottningsmatch med Andreas och Rasmus, råkade riva mig själv på näsan så ser ut som att jag har en jävla ketchup fläck där eller något.. Sen kommer Axel och trampar mig på tån, jävla fetto.. Sen har jag engelska prov imorgon, woho! Längtar redan.. Men som jag har tjatat om ganska mycket nu så är det ju påsklov snart, ååååh längtar såhääääär mycket :D På fredag ska jag träffa Rebecca, vi ska till Jocke och dricka lite, resten av helgen har jag ingenting att planera, inget i veckan heller, men det kommer väl :D
pussen ♥
Haha, fyfan vad ful.. typ 9 barre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0