11 april

Idag har jag varit i skolan, men jag älskar måndagar! Slutar kvart över ett :D Jätte skönt! Imorgon är det dock en längre dag.. Är så sjukt trött på skolan så det finns inte.. Men snart är det sommarlov! :D Om jag längtar! Efter skolan tog jag bussen hem och käkade pizza höhö, sen somnade jag på soffan och vaknade 8, ångest! Hur ska jag kunna sova nu? :( Aja.. Får försöka, vid 9 kom pappa hem, sen gick jag ner och mötte Jennifer och snackade en massa sen mötte jag Veronica som hade varit med en kompis. Men nu ska jag försöka sova, måste ta bussen till skolan imorgon för att pappa börjar tidigt, men ska killa mamma under hakan så kanske hon skjutsar mig till stationen :thumbup:
pussen ♥
Det var du som lärde mig gå som liten, och det var du som lärde mig gå vidare när jag växte upp, jag älskar dig min underbara mamma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0