7 semptember

Jag ska berätta om min vän Sebastian Andersson eller anden som han också kallas, han är en mycket trevlig pojke och vi har haft jävligt roliga tider tillsammans, men han är lite konstig också, men varför han är det behöver vi inte gå in på ;) vi träffades en hel del i slutet av vintern, då vi alltid va hos grillen, anden va alltid packad som ett svin, typiskt honom liksom.. sådant är livet :) vi gjorde en hel del saker i detdär huset, och den bästa kvällen va nog när en snubbe drack ur en jävla spyhink och när han drack grillens piss, det va goda tider.. och när han höll på med en brud som såg ut som stryk, fy! förlåt anden men det va så.. men nu orkar jag inte skriva mer för att jag ska duscha nu och sedan klä av mig, sedan ska jag troligtvis sova :)

pussen ♥


där har vi honom!


Kommentarer
Postat av: Anonym

När såg nån ut som stryk?... och hur full var jag då egentligen haha

2010-09-08 @ 00:35:54
Postat av: Mikaela

Ja du va ganska full.. men hon såg ut som stryk iaf :D

2010-09-11 @ 01:20:09
URL: http://mikaelae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0