2 september

Kom hem från skolan för en stund sen, jobbiga lektioner, men det funkade bara att jag hade riktigt ont i huvudet i slutet av dagen.. kan bero på att jag inte åt någon lunch som jag nästan aldrig gör i skolan, ser ut som dom kört maten i en mixer och sen lagt det i lådor.. fy! gick jättebra på läxförhöret om demokrati. kunde allting, duktig tjej :D efter skolan tog jag bussen till centrum för att möta upp pappa, och buss chuffören va ju dum i huvudet.. körde fel och sa att det va avstigning, sen kom det en tant som skulle köra så han fick gå, synd för honom! sen åkte jag och papi till donken hihi (a) för att jag inte hade ätit, men nu har jag precis ätit, ska duscha snart sen vet jag inte vad som händer :)

pussen ♥


åh min bebi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0