Without you I'm not quite

Fuck kvällar.. Nu när man tänker på all skit.. Tänker på alla idioter som har krossat mitt hjärta totalt, hur orkar killar, jag fattar inte! dom krossar tjejers hjärtan varje minut, det är typ deras hobby, dom är ute efter sex, jävla idioter! fitta som fitta.. Jag orkar inte med killar längre, det finns typ en kille som har funnits vid min sida till 100% och han förtjänar inte mig.. Jag är skapad för att vara singel, skulle klara mig, och har många år kvar att hitta den rätta, men man blir bara så sjukt irriterad, vill inte veta hur många gånger jag har gråtit över en kille, dom har sabbat så sjukt mycket i mitt liv! Men när man väl är med den man älskar så känns allt så sjukt underbart, man tänker inte på någonting, bara honom.. Kärlek är fint men det kan dra åt helvete! Ingen har ett perfekt kärleksliv, första månaderna är underbara, men sen kommer allvaret, man börjar bråka och allt blir åt helvete, tänker inte gå in på vad som har hänt mig, men säger bara.. fuck kärlek!


jätte gamla bilder på mig och Tobias, han har ny flickvän nu, och är jätteglad för deras skull (har inga känslor för honom) men vi trodde vi skulle leva föralltid, och det tror alla med sina förhållanden, ska ha pojkvän när jag fyller 60.. då kan man ta livet av sig om man blir sårad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0