Innan läggdags! :D

1. Tre ord varför du sist spydde? finns nog bara en anledning..
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? Städa :D
3. Vad gjorde du för 30min sen? Kolla på datan..
4. Vad hände dig 1995? Inte ett jävla piss..
5. Vem fick dig att skratta senast? Min syster
6. Vilken färg är din borste? Har 2, en är rosa och en e grön :D
7. Vad köpte du sist? Hmm.. godis :$
8. Vilken färg har du på din tröja? Vit :)
9. Var förvarar du dina pengar? Busskortsfickan :)
10. Hur var vädret igår? Kallt som fäään
11. Vad ser du framemot? Skolan, elleeeer?
12. Snarkar du? Har fått höra det ett antal gånger..
13. Vad är 15? En siffra ;)
14. Vilken skostorlek har du? 38-39
15. Vill du klippa dig? Nej.. tänker inte göra det på ett tag
16. Är du över 25? Ja men det är klart!
17. Pratar du mycket? Ibland så ;)
18. Kollar du på O.C? Nej
19. Har ditt namn ett "x" i det? 4 stycken
20. Känner du ngn som heter Steve? Min bästavän
21. Hittar du på egna ord? Alla ord jag använer finns redan..
22. Är du en typiskt svartsjuk person? Ibland..
23. Vad har du för mobil? Samsung galaxy touch
24. Vem ringde dig senast? Veronica
25. Biter du på naglarna? Nej
26. Har du lockigt hår? Om jag sover med blött hår
27. Vilken konsert ska du på härnäst? Ingen
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? En idiot till kille..
29. Hur många gånger har du svurit idag?
30. Vilket ord säger du ofta? smurf
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? Tror det
32. Vem sa du ''jag älskar dig'' till sist? Elina ♥
33. Vad borde du göra nu? Sova..
34. Har du något smeknamn? yes
35. Sover du mycket? Ja.. faktiskt för mycket..
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? Inte kollat så mycket på film
37. När var du sist ute? Idag
38. Har du gråtit idag? 1 vecka sen kanske
39. Är du en glad person? Händer ibland
40. Har du roligt nu? Njaa..
41. Vad äter du helst? Bebismat
42. Vem var du med sist? Maria
43. Pratar du i sömnen? Ja.. tyvärr
44. Vem kramade du sist? Moa
45. Nämn den bästa personen: Elina Taurio!
46. Tycker du om någon just nu? Ja, tyvärr..
47. Vill du flytta? Ja
48. Hur ofta borstar du tänderna? Morgon/kväll
49. Är du egoist? Händer väl
50. Gillar du att bada? Inte när det är kallt vatten :D
51. Skrattar du åt allt? Ja :) kanske inte åt allvarliga saker men..
52. Vem får dig alltid att skratta? Elina min knäppa hest
53. Gråter du när du tittar på filmer? Aldrig gjort!
54. När grät du senast? 1 vecka sen typ fortfarande
55. Vad gör du just nu? Sitter i soffan
56. Vad vill du göra just nu? Sova
57.Vad ska du göra imorgon? Skola sen vet jag inte
58. Vad är du för stjärntecken? Fisk :)
59. Vad är typiskt dig? Prutt, näe.. vene
60. Vad är din högsta dröm? Få allt jag pekade på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0