Färgat håret osv

Idag har jag varit med Evelina, jag och mamma mötte upp henne i centrum för att jag skulle få ett par skor och hårfärg, osäker på skorna, gråa uggs.. men jag vet inte riktigt än om jag ska lämna tillbaka dom, btw, vi åkte gick till ica för att mami skulle handla, fick även 200 :) så hon skjutsade mig och evve till donken, tjockisar! :$ och vi käka som 2 dårar, eller jag åt 6 chicken mc nuggets, nödvändig information! sen gick vi till en busshållplats för att jag skulle hem och evve skulle till stationen och möta sin mamma, men busshoran va ju 100 år försenad, så fick stå och frysa i en halvtimme.. men det funkade, vi pratade bort tiden ;) men nu ska jag kolla lite på datan, sen sova!

pussen ♥


Evelina, jag och Maria! ♥


Evelina och jag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0