28 oktober

Orkar verkligen inte, trött på livet! Nej jag ska inte ta livet av mig, men det är bara sjukt segt, har 10983532 prov i skolan och allt är bajs.. menmen, ska väl käka snart, och min älskling Elina har åkt till Spanien, kul för henne! Hon kunde ju packa ner mig i något fack, fast nä! åh är as trött. Sjukt seg dag i skolan, men det gick bra iallafall som tur var, vid halv ett gick alla åttor ner till kulturhuset, vi skulle kolla på någon konsert som va sjukt dålig! ont i huvudet fick jag också.. possitiva tjejen idag alltså, aa fast nä, efter konserten åkte jag till mamma och plockade ner kaninburen från vinden, sen kom pappa och hämtade mig och alla saker, sedan åkte jag, pappa och hans "tjej" (om man kan säga så) hem, kollade på några avsnitt "hjälp" sjukt roligt, eller? sen åkte jag och pappa till centrum och köpte en ny parfym åt mig eftersom min tog slut, så det fick bli en likadan fast stor. Nu sitter jag och kollar på Simpsons och hoppas på bättre tider! (mat)

pussen ♥


Min älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0