25 oktober

Nu kom jag precis hem från skolan, fetaste utskällningen.. :( jävla aaron gör så jag får skit! aja, blir väl hämnd like always ;) det var lång dag i skolan, kvart över 3, men är glad att jag inte går till 5 på dagarna som rebbe gör :P jag har iallafall precis ätit, min mamma kommer vid 5, då skjutsar hon mig till pappa, sen lite senare kommer min syster, så ska vi beställa pizza eller något :$ hej fetto.. aja, pappa kommer hem vid 9 ikväll så det äger :D ska lägga upp en bild på dagens outfit, första gången i hela mitt liv, nice!

pussen ♥

DAGENS OUTFIT!

 

Ett par vanliga mjukisar och en tröja från bikbok ;)

FACELOOK!


vackert.. så ser man mit fina blåmärke :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0