24 oktober

Hihi nu har jag fått 10 frågor, ganska roliga :D hehe, men igår hade jag sjukt tråkigt, så gick ut och träffade Maria och vi gick sedan upp till perrongen för att träffa min efterlängtade Moa! fyfan va jag har saknat henne, så det va kul att de ufot igen ;) hon var med sin kompis Niki också, så vi 4 brudar åkte hem till min pappa som inte va hemma och chillade där, sen kom Rasmus och Kim och gjorde oss sällskap, vi körde fuck the dealer.. åh fyfan säger jag bara! Aja, snart ska pappa skjutsa mig till station så ska jag säga adjö till Moa och sen kommer Maria en stund sen drar jag säkert upp till Rebecca och kollar på en skräckis ;)

pussen ♥


söt chey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0