22 oktober

Jag har varit sämst på att uppdatera jag vet.. men sånt är livet :) jag har inte gjort så mycket, men idag har jag och elli varit på gården, det va väl ganska kul.. Gurra skulle skoja med mig eller något, så jag fick en fjärrkontroll rätt på kinden.. så har en fin blåklocka/bula där nu.. vill inte veta hur den kommer se ut imorgon. Men johan ramlade från en bänk, jävla klantarsel! så det va hämnd att skratta efter att han skrattade åt mig, så aa :) det va en ganska lyckad kväll, men elina satt och spela monopol halva kvällen tråkig som hon är :P men nu är vi iaf hemma hos henne och chillar gal1 hon håller på att ladda upp bilder som vi tog nyss som jag lägger ut senare, vi hörs!
pussen ♥
en gammal bild jag hittade på elinas data, och då hade jag också gjort illa mig som ni ser på mitt knä, fan va smart jag är ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0