Tidsfördriv

stava ditt namn utan några A - mikel
har du ont någonstans just nu - lite i ryggen för att jag sitter som ett mongo..
är du singel - Ja! 
vad är ditt favoritnummer - 12

är du nöjd med ditt liv just nu - jadå :D
vart önskar du att du var nu - utomlands
vad borde du göra just nu - platta håret och sminka mig
kan du nå dina fötter med raka ben - jarååå

är du kär i någon - nja..
kan du skruva tungan - jupp
har du någonsin velat bli läkare - nej! jag hatar läkare, men dom får bra betalt :blush:
vad drack du senast - cola hehe
vem pratade du senast i telefon med - pappa ♥
är du glad - ja just nu är jag det :D
är du piercad någonstans - ja
vad har du för planer för kväll - sova hos maria, och träffa en filur
hatar du folk som ljuger - Ja! det är bland det värsta som finns tycker jag

föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar - jag gillar bad guys som det är lite stake i ;)
föredrar du blonda killar eller brunhåriga - brunhåriga, och naturlig hårfärg, som t.ex blond/brun
har du gjort något som du inte kommer kunna förlåta dig själv för - ja..
har du någonsin velat ha någon som du vetat att du aldrig kan få - ja
hur är det mellan dig och dina föräldrar - mycket bra

tycker du om ditt liv - ja!
vad tycker du mest om i ditt utseende - ögon
förlåter du eller glömmer du - både och
har du mest tjejkompisar eller killkompisar - killkompisar

har du någonsin masserat någon - ja
vad är du rädd för - döden
har någon försvunnit ur ditt liv - ja..
har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa - Yes
önskar du att du var en av motsatt kön - Ibland, typ när man är kissnödig och är ute.. :blush:
lyssnar du på låtar som får dig att tänka på gammal kärlek - Händer väl
när grät du senast - 2 veckor sen kanske
saknar du en kille just nu - Nä :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0