Äckel SL!

Jag kom hem från bion för en stund sen, dom jag skulle dit med var tvungna att dra dit tidigare för att Rebecca var tvungen att dra till apoteket som stängde 6 och så skulle några äta osv, så mamma skjutsade mig så jag va där vid typ 7, vi kollade runt lite och sen gick vi och hämtade våra biljetter, vi kollade på paranormal activity 2 jag rekomenderar den inte.. det är jätte seg i början, men i slutet var den bra faktiskt, och det kommer komma en trea, för slutet var ganska konstigt, så ja, det var överfullt i salongen, för att det var folk som satt där man skulle gå, normalt.. så dom avbröt filmen i typ 20 minuter, sen var det massa folk som tjaffsa osv -.- sen skulle dom kolla egenom allas biljetter, snark.. och det var jätte många som hade kastat sina, synd för dom.. och pågrund av allt problem så fick alla en biobiljett (dom som hade kvar sina biljetter) så det va nice :D och det är 15-års gräns, men kom in endå (a) hihi, jag var där med Linn, Rebecca, Johan, Hampus, Jonas och Marcus, jätte trevligt! :) sen tog vi tåget hem, och jag har snackat lite med min syster osv, sen skulle Stephi komma, och bussjäveln hade inte kommit så jag ringde SL hatar verkligen dom.. så hon ringde garaget osv, och dom sa att dom hade varit där, eller hur.. efter lite om och men så orkade jag inte med kärringen och ringde taxi istället, så jag satte notan på SL, hehe (a) rätt åt dom! Imorgon ska jag till sjukhuset till Rebecca som ska operera sig! Och nu blir det väl film, sjukt långt inlägg, men läs eller låt bli :)

pussen ♥


miss u.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0