9 november

Fysatan vad det snöar! Dum som jag är tog jag tygskor och tights :thumbup:. Men i skolan var det jävligt chill, alla killar var ungdomsmottagningen och skulle komma tillbaka till lunch, alla tjejer började 09.20 och vi hade bara 2 lektioner, bara jag som var på sv/eng, så satt inne hos en special lärare och snacka lite, sen var det svenska, då var vi i biblioteket och läste jävla skit bok, hatar verkligen böcker! Men sen skulle vi ha någon militär grej, det kom en militär som skulle visa oss massa skit, och sen skulle vi bygga en bår eller vafan det heter i snöstormen, kukul! där stod jag utan vantar -.- usch! men sen slutade vi, jag väntade på Maria så, vi gick till hemköp och köpte 3 liter cola, choklad och popcorn :$ sen gick vi till Aaron där Martin också va, vi kollade på tv och chillade, sen skulle Martin på utveckligsamtal så det var bara vi 3 kvar, men sen kom mamma och hämtade mig och Maria och skjutsade hem henne, sen köpte mamma donken till mig, höhöh, tjoooockis! ;) Nu är jag hos pappa och han kommer hem om hundra år, men har ju min syster här och Hampus är påväg hit, trevligt! ;)
pussen ♥
heello fjortis!

Kommentarer
Postat av: ghettosmurf

standard

2011-02-10 @ 14:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0