dra åt helvete!

Tro inte att jag saknar dig, du är helt slut i huvudet! snackar skit om din bästa killkompis sen går du till honom och säger massa bullshit som jag inte ens har sagt om honom, du är så falsk, du leker med ditt liv och dina vänner.. han får lida medans du lever livet, och mig kommer du aldrig få tillbaka, jag har börjat med att ge mina såkallade "bästavänner" en chans, det va det enda du förtjänade, föstår inte hur S**** kan stå kvar hos dig, jag kastar in sånna som dig i biltvätten du är proppad av skit! dra åt helvete och kom aldrig mer tillbaka inte ens om du håller på o dö, jag skiter i dig.. have a nice life! och fortsätt lek med dina kompisar som inte har fattat att du är falsk, och du håller på med nya killar varje dag sen tycker du det är konstigt när du blir kallad hora? haha.. slampa är det jag kallar dig som du knappt vet vad det betyder.. väx upp.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du menar malin där va?

2010-03-16 @ 11:00:01
Postat av: mikaela

YES!

2010-03-16 @ 22:56:57
URL: http://mikaelae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0