7 mars

haha nej du tänkte tillochme ta "självmord" ,
asså sluta ljug din patetiska fitta. alla vet.
plus det va jävlig dålig stil mot johan när ni skulle "förlova" er osv, seriöst? du måste tänka på hur han känner sig? självklart du är ju som du är och ej bryr dig om honom för du ville ba ha ren status-.-


patetisk kommentar haha, för de första.. johan lämnade mig innan allt hände, vad har jag ljugit om? och det är ju inte dålig stil av mig mot johan, de va johan som dumpade mig via sms, och vi hade tröttnat på varandra osv! det hade inget med det andra att göra, och alla vet? aa tjena, du vet ingenting om jag läser det du har skrivit, och ren status? haha.. aa vi säger så ;) och du kan ju säga vem du är omogna fanskap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0