21 mars

Shit.. rolig kväll igår hahhahah! :D på dagen var vi med tobbe, vi satt och snackade och sen satt vi på en bänk och hade de mysigt :) det va as skönt ute så jag satt bara i en tröja, asskönt! men idag snöar de, kommer aldrig bli sommar.. men aja, på kvällen så käkade jag och corre på express sen va vi ute och röjde lite, sen åkte vi hem till mig och röjde ännu mera, har inte så mycket minne av kvällen men jag minns att jag svalde en navelpiercing och att vi hängde utanför mitt fönster och asgarvade, hahahah! hur lyckas man svälja en navelpiercing?.. aja, bara jag som lyckas, sen hämtade huttiz mig vid 3 på natten så jag lämnade corre hehe (a) snäll jag är, sen somnade vi runt 4 sen på morgonen glömde jag att jag skulle ta hand om hunden ooops! så han fick va själv i 2 timmar, hehe (a) men sen kom cornelias farmor och hämtade oss, när vi va framme hos henne så kommer stoplskottet på att hon har glömt sin mobil hemma hos mig -.- så hennes pappa kom och hämtade oss, och sen hämtade hon sin mobil sen käkade vi på donken (a) fetton.. men ikväll ska vi spela bowling, pensionärer.. aja, man måste börja i god tid :D

pussen ♥


ja.. käka mitt i natten har ingen dött av :)


hahahahahha! så jävla gullig :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0