19 mars

Det är egentligen den 20 mars idag, men jag har levt 19 mars idag, haha sär? aja.. idag har jag varit i skolan, börjar gå asbra i skolan, gillas! men är klar med allt på bilden, svenskan, ska göra omprov på måndag i so osvosv, så aa, de kommer gå bra.. efter skolan drog jag hem och åt lite och sen skjutsade mamma mig till cornelia, vi drog direkt upp till gården, booooring! ska nog aldrig mer dit, så jävla dött nu förtiden, men jag och cornelia gick till ett småbarns disco i lågstadiet för att hon skulle hälsa på hennes syskon, då kommer de fram 239827412 småbarn till oss, en av dom köpte läsk till oss för hennes pengar :o känner mig populär.. och sen frågade dom om vi va punkare och shit.. och sen sa en brud ba "asså jag hatar *kommer inte ihåg vem* hon kalla mig för diareé" ahahahha, jag bryr mig väldigt mycket, men sen var det fett tråk så jag och cornelia drog hem till henne igen och käka godis osv, sen hämtade mamma och wille mig vid halv 12, är skit trött! :) godnatt pussgurkor! (a)

pussen ♥


miss u.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0