16 mars

Bra.. försov mig imorse, trodde jag hade sovmorgon, så jag missade mentorstiden och svenskan, skitsamma, orkar inte bry mig längre, sen skulle jag egentligen på möte i skolan för att jag skolkar osv men jag vägrade att dra dit, slutade svara när mamma och pappa ringde, men svarade iaf tillslut då sa mamma bara att hon ställer upp för mig och att hon ska skälla ut birgitta.. tack! någon som förstår mig iaf, men sen ska jag få spec lärare i matte så jag slipper birgitta surfitta.. allt är skit nu, saknar en person grymt jävla mycket.. han måste komma och ladda mig med energi, utan honom orkar jag fan inte leva.. och imorgon har jag sovmorgon, har ingen elevensval som alla andra har, suckers! Men idag har jag varit i centrum och köpt 3 par hotpants och solbrillor. Kulkul. Sen åkte jag hem till Elina och va med henne, älskar dig bästaste bästavän!

pussen ♥


tänk om man kunde va såhär glad på insidan också.. nya solglasögonen btw..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka rattar

2010-03-21 @ 18:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0