10 mars

Nu sitter jag och duunkar musik, hihi :D bästa dan i skolan.. alla lärare hade pms idag tror jag.. på No:n började birgitta skrika på mig, ovanligt? nej.. så jag skrek tillbaka såklart, och sen fick jag frånvaro på lektionen och de va bara 5 minuter kvar, kärring.. och sen på matten kasta hon ut mig för att jag satt och gjorde ljud med mina läppar.. så jag gick till eva istället, och sen på svenskan hade malin också pms, så jag satt och gungade på en stol hela lektonen.. sen hade vi ingen lärare på engelskan och vikarie på so:n chilldag :D och imorgon börjar jag halv 10 och slutar 12 ;) och på fredag kommer min bebis hem och jag fyller år :D

pussen ♥


en gullig liten bild på mig från syslöjden igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0