nyår

GOTT NYTT ÅR! :D när jag vaknade så hade pappa gjort frukost till mig, och min pappa var hemma för min skull för att jag skulle kunna dra ut, älskar dig pappa :* sen åt vi världens godaste kött, klyftpotatis och sås ;) sen skjutsade pappa mig till cornelia.. vi gjorde inte så mycket, lyssnade på musik och skrattade en hel del! sen mötte vi johan och viktor, vi smällde raketer och va ganska nära på att bli träffad, som vanligt? sen gick jag och cornelia hem till henne, de va pisskallt! hade bara lack tights på mig på benen.. vi värmde oss, sen drog vi ut vid 12 och sa gott nytt år till min gullunge johan och alla andra :) fullt med raketer! sen hämtade pappa mig och johan vid ett, nu sitter vi hemma hos mig.. han kollar på film och jag sitter vid datan :)

pussen  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0