svar på frågorna

j:
varför bytte du skola?
svar: jag bytte för att jag inte trivdes i runby, och allt slutade bara med att jag skolkade. Så nu ska jag försöka fixa upp mina omdömmen osv.

vilka lärare tyckte du INTE om i runbyskola?
svar: Birgitta.N var nog värst.

bytte du pågrund av din klass?
svar: nej verkligen inte

Vem var du tillsammans med innan johan?
svar: Tobias Waltin


sofia:
vilka bloggar följer du? ;)
svar: mina kompisars :)


hej:
vad gjorde du på nyårsaftån??
svar: var med min pojkvän och mina kompisar :)


anonyma hästen:
är du kåt dygnet runt ? haha
svar: man vet aldrig :)


lina:
vad heter din aldra bästa vän ?<3
svar:  jag måste välja två, det är moa och elina


martin:
tror du 2010 kmr bli ett bra år:O
svar: inget kan slå år 2009.. men vi får se ;) vad som helst kan hända.


Kungen:
Vad heter du i mellannamn? :)
svar: hanna cecilia :)


dl:
älskar du mig? (a) ;)
svar: klar jag gör :)


okänd steekare:
Har du nångång dissat ett kille utan andledning:P
svar: nej faktiskt inte.


gissa vem jag ääär:
Skulle du våga gå och pussa en yngre person i skolan ?
svar: inte när jag har pojkvän, och jag föredrar äldre.


mArtIN^:
Skulle du nångång kunna strula med nr 10 på din kontaktlista:P
svar: Danne- nej usch fyfan!


Johan :):
älskar du mig?<333
svar: klart jag gör baby ;)<333


Okänd grabb med stil:
Vilken färg har du på ditt ruuum ;O;O
svar: rosa :)


mArtIN^:
Skulle du kunna göra vad som helst för 1miljon:P
svar: nej.. inte vad som helst


matilda:
är du oskluld?
svar: nej


Anonym:
varför är du tillsammans med johan? :P
svar: för att jag älskar honom


moaeklund:
vad är din favorit färg?
svar: svart och rosa :)


visst är jag bäst?
svar: vi är lika bra (a)

saknardig<3

svar: saknar dig också hjärtis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0