9 januari

Förlåt för sämst uppdatering, men inatt sov jag och elina, vi pratade en hel del och de va grymt skönt att få prata ut med henne! sen kunde vi inte somna så vi låg o sjöng på 80-tals låtar m.m haha :) underbar människa detdär! sen drog vi till grillen och åt, like always :) snart kommer johan hit, jag behöver en stark man just nu :) han ska hjälpa mig att flytta sängar och hela skiten, ska nämligen göra om mitt rum, och de kom jag på att jag ville göra nu, perfekt tajming! not.. men jag ska ta min systers dubbelsäng och sånt, så de blir myspys i mitt rum ;)

pussen ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

ta kort på ditt rum sen ;)

2010-01-10 @ 00:14:23
URL: http://bbarasofiaek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0