11 januari

Förlåt för väldigt dålig uppdatering.. idag va jag i runby och lämnade min skåpnyckel och böcker.. och imorgon ska jag till norrviken, ganska nervös.. men pappa ska va med mig hihi :) idag har jag varit med jossan och johan, först mötte jag jossan vid runby sen tog vi bussen till centrum och käkade lite, sen tog vi bussen hem till mig, lite senare så kom johan också, vi sjöng singstar och spela guitar hero :) sen så kom jossans mamma och hämtade oss och skjutsade oss till centrum igen, och vi käkade igen (a) men jag har tappat min aptit.. mår bara illa när jag äter.. men aja ;) nu har jag fixat mitt rum också.. tack älskling! det va han som fixade min säng och hela skiten :D men nu ska jag kolla vidare på familjen annorlunda sen är det paradise hotel ;)

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0