Moa..

Jag saknar min bästaste bästavän så enormt jävla mycket.. Det va hon som lyste upp mina dagar, det va hon som fick mig att orka leva.. Jag kommer ihåg första dagen då jag träffade henne, det var precis innan jullovet och det va några som försökte bli vän med dig för att ta dig ifrån mig, igår sa du "du ska veta hur glad jag är att jag har dig" moa.. vi gjorde verkligen allt tillsammans, vi sket i vad alla tyckte vi körde vårat eget race utan folks kommentarer, jag kommer ihåg alla nätter med dig.. jag låg och gjorde en sak och shit vad vi garvade, kom stora floder med tårar! och alla dagar vi åkte till kista efter skolan.. Och vi va tvunga att dra in på donken varje gång, och alla dagar när vi satt på din baksida mitt i sommarn och åt tacos, och hade högtalarna i fönstret och vi hade extremt roligt.. och när vi fick en idé att åka till kairo och ta bilder, det tog hundra år innan bussen kom, men det sket vi fullständigt i, vi skulle dit! och när vi åkte till grönan och hade enormt mysigt, när vi åkte kärlekstunneln så var det några som pekade på vårat kort och sa "ååh, det där är äkta vänskap" och när vi tog den dära basketbollen av några brudar.. och det va du som gjorde så att jag åkte fritt fall för första gången.. och när vi va hemma från grönan så drog vi till eddies och handla kebab sen satt vi och chilla utanför dig.. och när vi garvade medans vi drack yoghurt så de åkte åt alla håll och kanter, vi skrattade alltid tillsammans.. och alla dagar vi satt på ditt tak och pratade ut om precis allt.. och alla gånger vi smet från mitt fönster.. som tur är får jag träffa dig på sportlovet, KOM HEM NU STORASYSTER JAG SAKNAR DIG ENORMT MYCKET, BEHÖVER KRAFT FRÅN DIG! KOM HEM DIT DU HÖR HEMMA..

Mikaela Eriksson <3 Moa Eklund










































Kommentarer
Postat av: moaeklund

alltså fyfan, tårarna bara rinner..

saknar ALLT, alla minuter, alla sekunder med dig.

jag vet verkligen inte vad jag ska skriva..

men har jag sagt hur mycket du betyder för mig?

om jag inte har sagt det så förlåt, du är värd att höra det varje dag..

sommaren 10 ska bli vårat år IGEN!

inget ska komma emellan oss,

jag älskar dig <3

2010-02-22 @ 19:51:25
URL: http://moaaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0