Johan Zettergren <3

Om jag skulle förlora dig skulle jag seriöst ta livet av mig du är mitt hjärta av guld. Alla minnen med dig är oslagbara.. Vi har inte alltid haft det bäst tillsammans. Men vi kämpar, och jag kan gråta skratta och skämma ut mig när jag är med dig, det är så jävla underbart att veta att du alltid finns där. Och du vet att du alltid kan komma till mig, som när du kom till mig 3 på natten för att jag mådde illa. Och du ville inte att jag skulle må dåligt, så sjukt underbar. Har aldrig älskat någon lika mycket som jag älskar dig. Du vet att jag blir jävligt lätt förbannad men det är för att jag bryr mig, du är värd så mycket.. du är mer värld än hela universum. Ingen betyder så mycket som du gör, varje gång jag ska gå och lägga mig så vill jag alltid höra din röst annars kan jag inte sova och jag måste ha nallen som du köpte till mig i sängen annars är jag vaken hela natten. Det är många som säger att jag är söt, vacker, bäst, underbar.. men jag tar bara åt mig när det är du som säger det till mig, för att jag vet att du verkligen menar det du säger.. och jag har förlorat ganska många vänner för att jag har umgåtts med dig för mycket.. Men du går före allt. Varje gång jag ser dig blir jag helt varm i kroppen och jag springer fram till dig och kramar dig och vill aldrig släppa taget. Tänk om den hemska dagen då du lämnar mig? Vad ska jag göra när jag ser dig? Jag kan inte springa fram till dig.. min bebis.. jag måste svälja allt och bara gå vidare, hemsk känsla! saknar dig varje gång jag lämnar dig, vill bara somna och träffa dig fort på morgonen. När du sover hos mig så brukar jag alltid ligga och vänta på att du ska somna så brukar jag kolla på när du sover och se hur jävla vacker du är och att du bara är min. Ingen annans! Vi har snart upplevt 2 sommrar tillsammans, vi blev tillsammans på sommarlovet den 5 augusti, och vi har vart tillsammans i ett halvår och 8 dagar.. hoppas det blir flera år, jag tänker iallafall kämpa tills min kraft är slut och jag kommer aldrig släppa taget om dig. Behöver dina andetag för att kunna leva.

Du är mitt allt Johan Zettergren

Mikaela Eriksson ♥ Johan Zettergren 5/8-09


första bilden som togs på oss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HERREGUD!

ni är så jävla söta tillsammans gumman :)

2010-02-26 @ 11:20:37
URL: http://aesmeralda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0