Åh klarar inte ett enda andetag till utan dig.. KOM HEM!

deet här stog i moas blogg.. fyfan kan inte sluta gråta.. www.moaaeklund.blogg.se


det finns en tjej som heter »mikaela hanna cecilia eriksson« som bor i stockholm
första gången jag träffade henne så skulle jag börja i en skola
med helt okända ansikten,
jag minns att jag stod vid dörren in till klassrummet med min pappa
och det kom fram en tjej som heter rebecca och frågade om jag ville
vara med henne och hennes kompisar på rasterna och jag sa ja.
fast dom gick inte i min klass.
jag va med dom ett tag innan jag skulle in på min första lektion.
på min första lektion så sa min lärare att en tjej som heter mikaela
skulle ta hand om mig på rasterna och visa mig runt.
jag umgicks ju med mikaela som läraren sa åt mig.
och jag va aldrig med rebecca och hennes kompisar.
jag fick reda på att mikaela & rebecca och hennes kompisar
va ovänner, så dom började bråka om mig.
vem jag skulle vara med osv, men jag bestämde mig för att umgås med
mikaela, eftersom hon gick i min klass och det kändes bra.
efter dagen så bytte jag och mikaela nummer.
från när jag kom hem från skolan vid typ 3, tills jag gick och la mig vid tolv
så smsade jag med mikaela.
sen den dagen har det varit jag&mikaela mot allt.
vi spenderade varje dag tillsammans.
jag minns mitt första minne med henne;
vi va hemma hos henne och hon låg i sin säng och pratade med sin kille som hon hade då. (daniel)
och jag satt på golvet och jag vet inte vad jag gjorde.
men sen fick jag tag i hennes bh som låg på golvet, så jag satt på mig den över ögonen
och lekte ett bi, vi skrattade så mycket åt det så daniel la på för att vi va för jobbiga.
jag minns alla minnen med henne som om det vore igår,
t.ex när vi va på grönan, efter vi hade åkt kärlekstunneln så skulle vi kolla på kortet
och då sa några "åååh, kolla det där är äkta vänskap" och pekade på våran bild.
sen när vi kom till mig som vi va hos mest, så gick vi direkt till eddies och köpte kebab.
sen gick vi hem till mig och satt på min altan och åt, och dunkade musik även fast klockan va tolv på natten.
och när vi va hemma hos hennes mormor&morfar i farsta så var vi vakna till klockan 6, och hennes mormor
satt utanför rummet och sa åt oss att sova, hon kunde själv inte sova för att vi skrattade för mycket.
sen när vi skulle åka där ifrån så sa hennes mormor hela tiden "vi kommer garanterat, missa tåget".
men sen när vi kom till stationen så visade de sig att vi inte alls kommer missa tåget, fast det va bråttom.
så vi började springa, och HAHA hennes mormor springer lika snabbt som hon går -.-
väl på tåget så satt vi där, och käkade b&j, hade solbrillor på oss och helt osminkade och aa..
alla blickar riktades mot oss, vissa skrattade. men det sket vi i. vi va bara som vi va.
haha, vi gjorde sjuka saker också, som när vi smet ut från mitt fönster för att vi skulle möta chrille.
det va spöregn ute och vi ville inte väcka min pappa, så vi tog dom första skorna vi hittade och det va ett par skor med hål i sulan och foppa.. vi smög som fan, men mikaela klev på chipspåsen i mitt rum så vi började as garva.
då va vi säkra på att vi hade väckt min pappa, men vi smet ut iaf.
två dagar senare så berättade vi det för min pappa och han visste vad vi hade gjort men han brydde sig inte direkt. allt det där va bara onödigt, men ett sjukt bra minne.
vi satt ofta på mitt tak efter skolan och pratade om allt. sen drack vi jämt jordgubbs yoghurt, då skrattade vi så mycket så all yoghurt kom överallt.
varje sekund med henne så skrattade vi.
sen kom den dåliga dagen då jag skulle flytta..
jag flyttade och vi började bråka för jag vet inte vad..
men det löste sig alltid! vi klarar oss inte utan varandra.
nu har vi känt varandra i snart 2år och vi har så sjukt många minnen.
fyfan säger jag bara. jag saknar den tiden så otroligt.
nu för tiden så får vi knappast träffas pga en grej.
men vi träffas ändå, inget kan komma emellan oss.
nej nu ska jag nog börja runda av denna grej.
jag älskar & saknar denna tjej grymt mycket..
MIKAELA ERIKSSON ♥ MOA EKLUND.
systrar
, till döden skiljer oss åt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0