18 februari

Chill dag i skolan, slutade 10 över 12, då kom pappa och hämtade mig, vi åkte och handlade chips och sånt, gottgott :) jag vägde mig precis och jag ha gått ner 2 kilo, kanonkul! :D jag hade ju no läxförhör jag trodde att de va jag som skulle sitta och skriva av sofia, men de va tvärtom :) hihi, och sen kunde jag alla förutom en som inte va så viktig :) och till lunch va de strömming med potatismos och lingonsylt! mådde illa bara jag såg skiten.. som tur va hade pappa köpt en pirog till mig :) imorgon har jag engelska prov som kommer gå sådär.. och imorgon ska jag till mamma, och ska va med elina, och imorgon får jag min vovve :D fick ett sms nyss, de stog "du är sötast och bäst" hihi love u!

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0