12 februari

Det är egentligen 13 februari eftersom klockan är över tolv, men idag har de varit den tolfte :D och jag fyller år om prick en månad, 12 mars! :D idag va jag på gården, va tvungen att snacka med johan. Och jag har så jävla ont i mitt finger så jag orkar inte göra så stort inlägg. Men vid halv 12 så kom pappa och hämtade mig, och rirre har ju körkort så johan, nina, storm, gurra och alla dom skulle ta hans bil och åka tlll donken så pappa hade race med han :D men min pappa vann såklart (a) körde om honom sen vare kört för rirre ;) snart är de alla hjärtans dag! min bebis ska sova hemma hos mig och mysa. Sen kanske vi hittar på något vem vet :)

godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0