Jag gör alla nu!


Jag är nog en helt normal tjej på 14 år. Alla som träffar mig vill inte tro på att jag är 14, vilket är jävligt sjukt, mamma tror att hon har tagit fel barn på BB osv, haha (hon menar inget illa) Jag testade röka osv i ganska tidig ålder, jag har alltid trott att jag är äldre än vad jag är, eftersom jag har en storasyster som får göra mera saker så vill jag såklart göra samma saker, men mamma och pappa har inte så hårda tyglar på mig eller vad man ska säga, för inprincip göra vad jag vill, men det beror på vad också.. Finns inte så mycket mer jag kan komma på om mig själv!




Min första kärlek var Tobias Waltin, vi började snacka på pea osv, haha! Sen träffades vi och blev nog kära på direkten, vi är vänner idag och han har träffat ny!




Jag har nog världens bästa föräldrar, tycker jag iallafall :) Jag bråkade väldigt mycket med både mamma och pappa förrut, men det har gått över mer och mer. Men det är skönt att dom är skilda, för att när jag bråkar med mamma så åker jag till pappa och sen tvärtom :) dom skildes när jag var 7 så kommer inte ihåg så mycket av det, och jag har bott i skogås tidigare, sen träffade mamma en kille här så vi flyttade till väsby!





Idag har jag ätit Bk, hehe tjockis :blush: men jag tog tyvärr ingen bild på det.. så ni får klara er utan :D



Kärlek är nog det underbaraste som finns, men det kan också vara förjävligt.. Om man är kär så tänker man på killen hela tiden.. man vill skicka sms till honom hela tiden, och saknar honom även fast man träffade honom för 5 sekunder sen, det är så skönt att vara kär! Och ha en kille som verkligen bryr sig, men jag skulle aldrig ta en kille framför mina vänner! Kärlek är undebrart med vänskap är underbarare!


Idag har jag inte gjort ett piss bara tagit det lugnt, stannade hemma från skolan för att jag inte riktigt orkade, så sjukt skoltrött och skolan kan gå och ta sig där inte solen går upp.. Jag kämpar mig igenom iallafall och det som är huvudsaken, och betygen sätts på måndag, så får se hur allt går.. bara trött på allt nu!


Jag har flera vänner, men en som jag verkligen litar på.. Elina har alltid varit där som en syster för mig, men hon orkar inte kämpa vilket är ganska synd. Hon ger upp för lätt. Jag tog ett stort steg och lämnade henne, jag orkar inte att hon ska slita isär mig hela tiden. Vem säger upp en vänskap för att jag blir vän med en hon hatar? Aja.. kan inte göra så mycket åt saken. Men den som jag älskar över hela mitt hjärta är Rebecca, vi var väldigt tajta i somras, vi gjorde allt tillsammans, hon är trots allt 3 år äldre än mig och det är min syster också! Så det är som en extra syster för mig, vi är så mycket som möjligt och jag älskar verkligen henne och hon tog upp mig från botten! Du är mitt ♥ Rebecca!




Ett väldigt roligt ögonblick hände i torsdags, Mehrad skulle gå ner för en stentrappa för att röka, och jag vänder mig om och när jag kollar ner igen så halkar han och rullar ner för trappan, åh fyfan vad jag garvade! Och han skrek att man såg hans skelett och jag trodde jag skulle spy.. men då hade han bara ett litet jack i fingret -.- Jag ska filma varje gång han ska gå ner där!


Jadu.. Tro? Aja.. om man menar tomten, gud osv, så tror jag faktiskt inte på något, eller jo.. spöken! När jag var hos Maria så lät det som att någon studsade med en boll osv, och det var sjukt läskigt! Man kan inbilla sig saker också, men jag har varit med om mycket äckligt, och det spökar typ i vårat hus, fy!


Det är gamla bilder, men jag hade på mig nästan exakt samma sak!





Jag har bara ett syskon, världens underbaraste storasyster! Och nog den starkaste personen jag känner. Hennes pojkvän har varit med i en bilolycka som nog alla vet, och hon gick lida som vet inte vad när han svävade mellan liv och död, hon var så stark som klarade sig igenom det! Och hon vill alltid mitt bästa, när det gäller killar så måste hon "godkänna" innan det är okej.. haha knäpp! men hon blir sur när jag gör fel och hon har gjort så att jag har gjort väldigt kloka val! Vi har alltid hållt ihop oavsett vad. Jag älskar dig Veronica!


Kommentarer
Postat av: Anonym

i vilket program gjorde du skyltarna? =)

2010-12-11 @ 22:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0