Dag 16


Min första kyss var faktiskt på dagis, tro det eller ej.. Det var med en kille som heter Daniel Brun, gulligt efternamn.. Kommer inte ihåg så mycket av det, men lärarna tog kort på det och vi var jättekära i varandra, seriöst förhållande eller vadå? haha.. Och om man ska räkna med min första kyss nu när jag är lite äldre var det faktiskt också med en Daniel, fast han heter Andersson i efternamn, han var faktiskt sjukt underbar, vi snackade i telefon ganska mycket, en dag frågade han vart jag bodde för att han skulle skicka "blombud" till mig.. Dagen efter ligger jag i badet och hör att det plingar på dörren, när jag kommer ut ur badrummet och ska gå in i mitt rum så sitter Danne där.. helt knäppt :O vi började liksom snacka på pea, men sjukt snygg var han :blush:








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0