30 december

Varit hos tandläkaren idag IGEN, jag som är stammis hos tandläkaren.. Men det var sista gången idag, ska dit igen i maj, så nu kan jag ta det lugnt :D Idag tog jag bort tandsten och borrade en till tand, så nu är min käft ren som fan :D misstolk.. Jag är skit trött men orkar inte sova för då kommer jag vakna fett sent, och mamma kommer hem vid 3 då ska vi till ur & penn och fixa min klocka, eftersom att den är för stor ;) sen ska jag nog rulla mot Rebecca, kommer vara helt död ikväll.. Och imorgon är det nyår :D gilla! jag ska sova hos Rebban sen vet  jag inte vad vi ska göra, ingen alkohol för mig skulle jag tro, vill helst komma ihåg sista dagen på året..
Nyår förra året, jämför fejjan med händerna liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0