24 december

God Jul på er! :D Min jul har varit bäst! Nog bästa julen hittills, fick precis allt jag önskat mig förutom navelpiercingar, men tror faktiskt Moa skulle köpa det, sen har jag ju fått pengar :blush: och är proppmätt.. usch vad jag har ätit! :O Men nu kommer bilder på allt jag har fått!
Mitt bedset från pappa!
En klocka, dålig bild, menmen...
En onepiece :D

Rosa kamera, tog bilder med den så fick ta kort på kartongen (a)

Lite pengar ;)

Nytt sims, mitt andra försvann :blush:

Nya koss hörlurar, mina andra gick sönder höhö
Presentkort på cubus!

En tv :D woooho!
Ett armband från min storasyster som det står "syster Veronica" på, och hon har ett som det står "syster Mikaela" på, Love u! ♥
Men det var nog allt :D

pussen ♥

Kommentarer
Postat av: hugo

Meeeeh!!Vart e pulkan då?! :O

2010-12-24 @ 23:45:59
URL: http://sparvx.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Mamma lurade mig :( det var en tv :(....

2010-12-24 @ 23:54:41
URL: http://mikaelae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0