18 december

Idag har jag varit med Elin, vi hade det suuuperkul :D min mamma var ju på teater så jag var hemma själv med henne och hunden hehe, jag mötte Micke vid abbes för att snacka lite sen kom Elin med bussen, vi hoppade i snön, käkade, lyssna på musik, kolla på film, käka äcklig choklad.. ja det var typ allt vi gjorde, juste, spelade wii också :blush: juste, glömde berätta en sak som hände igår när jag var med Maria och Linnea, vi stog och väntade på bussen och där står det en vuxen brud som står och pratar i telefon, så säger hon "du kan få en bild på min rumpa när jag kommer hem, så du har något att kolla på" vi dog av garv.. alltså annat om det var ett barn som sa det, men det var faktiskt en vuxen tant, och tjock var hon också, stackars kille.. men nu ska jag värma mig, fortfarande kall efter vi hoppade i snön..
pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0