29 augusti

100 år sen jag skrev! Men ska försöka uppdatera lite nu, blir kul o läsa tillbaka när man blir lite större osv ;) det har hänt en del saker sen sist jag skrev.. både bra och dåliga.. Igår var jag hos min pappa som jag inte träffar någonting typ, han har skaffat tjej i åkersberga så det är inte ofta man ser honom, men igår kom han hem så jag och Veronica åkte dit och käkade tacos med pappa och Kattis (hans tjej) mumma! :D sen sov jag där, när jag hade vaknat skjutsade pappa mig till mamma, käkade osv, sen åkte jag och Veronica till pappa igen och kollade till kaninen, sen kom Andi och hämtade oss, Jörn (Veronicas pojkvän) har varit med om en bilolycka.. och ligger på sjukhus.. allvarlig skada i huvudet, hemskt! så Veronica och Andi pratade lite om Jörn sen åkte han hem och sov :P just nu ligger jag i sängen med datan på magen, mys! :D Imorgon har jag ingen aning om vad som händer.. Och började skolan för en vecka sen, ska försöka sköta mig lite bättre detta år hehe, men det går nog bra! Nu ska jag försöka ta o sova :)

pussen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0