29 augusti

Jag vet att jag har gjort 2 inlägg nu med "29 augusti" men klockan var över 12 igår så nu blir det såhär :) jag kom hem för en stund sen, jag har varit ute med elin, tobbe, linn och marcus, vi gjorde inte så mycket, men jag fick damp på en unge som höll på med sin bräda, och så ska han göra det där vi sitter också i en jävla tunnel.. aja.. jag fick inte flytta på brädan av tobbe så jag fick sitta där och lida, menmen :) sen kom pappa och hämtade mig och skjutsade mig till mamma sen duschade jag.. imorgon är det skola, blä! men måste gå, och sen fick jag 2 par nya skor av mami, behövde det för att när vi va på skeppartorp med klassen för någon dag sen så hade jag vita tygskor som inte va så vita längre efter allt spöregn och lera, så dom var det bara att kasta :) och på tisdag ska vi dit igen, men tror jag skippar det.. orkar inte! hehe, men nu ska jag kolla tv sen försöka lägga mig i tid, somnade 5 igår.. inte bra!

pussen ♥


haha brist på bilder, men där har ni en onykter mikaela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0