nattorientering :)

Nu är jag klar med orienteringen, eller jag va hemma vid 9 igen, jag åkte dit 7 och va typ tillbaka vid kvart i 8 :) de va inte så lyckat :o när vi va inne i skogen så hoppar först andreas, hampus och mehrad fram ur buskarna, dom skrämde skiten ur mig! sen efter en liten stund så hoppar de fram typ 6 pers från en sten, och anthony hade en jävla mask på sig, usch! sen när vi skulle hämta den sista kontrollen så råka vi gå på någons tomt :o så kom de en hund så de va ju bara o börja springa, när vi va framma så åt vi korv och drack saft haha, sen kom johan :), och nu har jag skavsår på hela min vänstra fot.. fy :( och innan jag åkte på orientering så handlade mamma en ny väska och uggs till mig (skor) tack! :) imorgon har jag sovmorgon till 10.35, myspys! :)

pussen ♥


efter orienteringen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0