klarar mig inte utan dig..

Det här går inte längre.. du är min syster och bästavän, de går inte o klara sig utan dig, de va du och jag vad som än hände.. de går inte o beskriva hur mycket jag SAKNAR dig.. de e helt ofattbart, du minns dom dära skolktiderna i skolan? vem ska jag ha dom tiderna med nu? de va bara du jag kunde le med.. de va du som gjorde mina dagar, och jag saknar ditt skratt så de finns inte.. och de där "mikaela du e mitt allt" jag kan inte hålla tillbaka tårarna varje gång jag tänker på dig och våra minnen, jag saknar dig så jävla mycket.. kom hem! det är tomt utan dig, de e inte samma sak utan dig.. så du vet gumman så är du min andra halva och ingen kan ta din plats, även fast vi glider isär mer o mer som jag känner så kommer du föralltid att vara min Moa Isabell Eklund, snälla kom hem.. du måste fylla på mina krafter. Jag Älskar Dig /Din Mikaela Hanna Cecilia Eriksson <3


sista natten med dig.. :/<3


Kommentarer
Postat av: moaeklund

:'(

saknar dej som faan!

glömmer aldrig dig..ibland när jag åker bussen och är påväg till skolan då tänker jag bara på dig & våran tid i skolan.

älskar dig andrahalva, syster & allt vad du nu än är!

<3

2009-09-17 @ 15:05:06
URL: http://halllonkyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0