9 september

Idag har jag varit i skolan.. vi hade bara 3 lektioner, as skönt! sen vare skoljoggen som gällde! vi började "springa" vid ett.. jag och pess orkade verkligen inte gå till kairo och tillbaka så vi tog bussen, som inte gick så bra.. vi gick till stationen och tog 32:an därifrån sen så va vi vid kairo, då skulle vi genom skogen, och råkade ta fel stig så då frågade torbjörn varför vi kom från fel stig.. men aja, thats life! haha, sen när vi skulle ta bussen tillbaka så faila vi totalt! peter (idrotts läraren) kom i bilen -.- och tvingade upp oss till stigen igen, men när han hade åkt så gick vi tillbaka haha :$ sen så kom de ingen buss.. så hennes mamma fick komma o hämta oss haha, vi va framme igen vid halv 4.. hehe, asbra! sen kom johan på moppen och hämtade mig, vi åkte ner till torget och mötte upp jimmy, matte och linn och satt med dom lite, sen så drog jag hem och käkade, lite senare kom johan, fille och jimmy, vi rökte lite vattenpipa och spelade wii.. jävla galningar slog nästan sönder min tv när dom skulle fäktas haha :o men de har varit en chilldag :) bilder kommer sen när min usb funkar.. när mamma har kommit hem :)

pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0