8 september

Förlåt för sämsta uppdateringen.. men jag har varit ute så sent så har inte orkat sätta mig o skriva blogg precis.. idag va jag i skolan, och de va riktigt nice, för att jag slapp allt jobbigt på franskan, för att våran lärare skulle på något jävla möte så vi fick håltimme, sen på idrotten "glömde" jag idrottskläder så jag satt i en skog och chillade med lite grabbar och amanda :) efter skolan mötte jag upp johan och vi drog till smedby, sen lite senare kom anton.. vi gjorde inte så mycket, käkade lite osv.. sen kom fille, jimmy och erik, jag pallade inte va kvar för de va så jävla tråkigt så jag åkte till vilunda och mötte upp jossan, cilla och putte, vi drog hem till robin och kollade typ på film i 10 minuter, sen baxa jag hans vaniljsås :$ han kommer ju slå ihjäl mig men ändå.. sen drog alla brudar till fredriks fotbollsträning där satt vi bara o lyssna på musik och mobbade en liten tjockis :) haha, va taskiga vi är.. men sen gick jag till coop och mötte upp pappa vi handlade lite godis tills imorgon för då ere äcklig skoljogg -.-

pussen ♥


woho! jag sminkade erik och johan :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det den där Johan du är ihop med ?

2009-09-09 @ 19:44:17
Postat av: mikaela

ja, han under

2009-09-09 @ 20:42:21
URL: http://mikaelae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0