29 september

Nu har jag precis kommit hem från skolan, de va rätt chill faktiskt :) på idrotten hade vi äcklig orientering för att vi har ju de ikväll.. fyfan.. på franskan idag så tog philip mina tofsar och gjorde jävla bög frisyrer :D och jag har världens gulligaste pojkvän och killkompisar! och elina såklart, som alltid ställer upp gullungar! aja.. vet inte vad jag ska skriva, men om ni ville veta så sov jag och johan i en garderob i fredags :o de fanns ingen plats så vi fick ta garderoben hahahah :D askul! juste! har fan namnsdag idag :o simon sa grattis till mig idag i skolan, fattade ingenting, sen sa han att jag hade namnsdag, han håller bättre koll än hela min familj :) haha, och jag kan slå vad om allt jag har att ALLA kommer skrämma mig i skogen, jag är fan mörkrädd :$ bara för att min syster stängde in mig i ett mörkt rum när jag va liten, tror jag! haha, men nu ska jag leta efter ficklampa och kikare, måste ha kikare så att man ser alla kontroller på långt håll, visst fan! man ser dom inte i mörkret :/ fan!

pussen ♥


mikaela är taggad till tusen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0